Regulaminy i formularze
- REGULAMINY
Regulamin obowiązujący uczestników studiów doktoranckich (tzw. stary i przejściowy tryb)
Regulamin obowiązujący doktorantów przyjętych do Wspólnej Szkoły Doktorskiej
- PROGRAMY KSZTAŁCENIA
Program kształcenia uczestników studiów doktoranckich (tzw. stary i przejściowy tryb)
Program kształcenia obowiązujący doktorantów przyjętych do Wspólnej Szkoły Doktorskiej
Odniesienie do Polskiej Ramy Kwalifikacji
- WYZNACZENIE PROMOTORA
Wniosek o wyznaczenie Promotora/Promotorów
Kwestionariusz promotora (wypełnia tylko promotor główny)
Klauzula informacyjna dla promotora nt. przetwarzania danych osobowych
- SPRAWOZDANIE ROCZNE
Sprawozdania doktoranci składają:
- do końca czerwca na I i III roku kształcenia (doktoranci rozpoczynający kształcenie w październiku)
- do połowy grudnia na I i III roku kształcenia (doktoranci rozpoczynający kształcenie w marcu)
Formularz sprawozdania rocznego z oceną promotora i ankietami dot. współpracy
Wraz ze sprawozdaniem należy złożyć ocenę promotora/promotorów.
Ankiety dot. współpracy doktoranci i promotorzy składają osobno.
Ankiety składane są w wyłącznie wersji papierowej w Sekretariacie Szkoły Doktorskiej.
Doktorant wypełnia ankietę dot. współpracy dla każdego z wyznaczonych mu promotorów osobno.
Promotor i promotor pomocniczy wypełniają ankietę dot. współpracy wspólnie.
Formularz oceny sprawozdania przez recenzenta
Formularz sprawozdania rocznego – podsumowanie spotkania z recenzentami
Opinia o dotychczasowej współpracy z promotorem/ami
- INDYWIDUALNY PLAN BADAWCZY (IPB)
IPB doktoranci składają:
- do końca września w pierwszym roku kształcenia (doktoranci rozpoczynający kształcenie w październiku)
- do końca lutego w pierwszym roku kształcenia (doktoranci rozpoczynający kształcenie w marcu)
Formularz indywidualnego planu badawczego
Formularz oceny indywidualnego planu badawczego
IPB może zostać zaktualizowany najpóźniej do:
- do połowy czerwca w trakcie 4. semestru (doktoranci rozpoczynający kształcenie w październiku)
- do połowy grudnia w trakcie 4. semestru (doktoranci rozpoczynający kształcenie w marcu)
Zaktualizowany IPB jest przekazywany do recenzentów Doktoranckiego Zespoły doradczego, w przypadku braku ich zastrzeżeń w ciągu miesiąca od przekazania zaktualizowany IPB wchodzi w życie.
- OCENA ŚRÓDOKRESOWA
Doktoranci, który rozpoczęli kształcenie w marcu składają sprawozdania śródokresowe do 23 lutego.
Doktoranci, który rozpoczęli kształcenie w październiku składają sprawozdania śródokresowe do 25 września.
Zasady działania Komisji Ewaluacyjnych
Formularz sprawozdania śródokresowego
- ZAWIESZENIE KSZTAŁCENIA W SZKOLE DOKTORSKIEJ
Zawieszenie kształcenia następuje na podstawie 204 ust. 3 Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz par. 15 ust. 7 i 8 Regulaminu Szkoły Doktorskiej.
Wniosek o zawieszenie kształcenia
- PRZEDŁUŻENIE TERMINU ZŁOŻENIA ROZPRAWY DOKTORSKIEJ
Wniosek o przedłużenie terminu złożenia rozprawy doktorskiej i kształcenia w Szkole Doktorskiej
Załącznik do wniosku o przedłużenie (obligatoryjny)
- PRZYGOTOWANIE ROZPRAWY DOKTORSKIEJ
Informacje dotyczące przygotowania rozprawy doktorskiej
- MINIGRANTY
Na podstawie Zarządzenia Dyrektora nr 15/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. ogłasza się konkurs na Minigranty badawcze dla doktorantów.
Termin składania wniosków upływa 29 listopada 2024 r. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi nie później niż 22 stycznia 2025 r. Wnioski, równocześnie w dwu formatach: Word oraz pdf (skan podpisanego formularza), należy składać za pomocą poczty elektronicznej na adres sbm@ibb.waw.pl umieszczając w tytule wiadomości: Minigrant_imię_nazwisko_wnioskodawcy.
Całkowity budżet konkursu 110 000 zł.
- GRANTY KONFERENCYJNE I STAŻOWE
Zachęcamy wszystkich doktorantów realizujących swoje projekty w IBB PAN do udziału w konferencjach, warsztatach, kursach lub do odbycia stażu w laboratorium zewnętrznym.
Całkowity budżet stypendialny dostępny dla każdego doktoranta w trakcie jego kształcenia w Szkole Doktorskiej / SBM wynosi 12 000 zł.
- Stypendia konferencyjne / warsztatowe / kursowe mogą zostać wykorzystane do opłacenia opłaty konferencyjnej, koszty podróży i zakwaterowania (zalecane są opcje budżetowe) oraz diet naliczanych zgodnie z obowiązującymi stawkami.
- Grant przeznaczony na odbycie stażu może obejmować koszty podróży i zakwaterowania (zalecane są opcje budżetowe) oraz koszty diet naliczanych zgodnie z obowiązującymi stawkami.
Wnioski należy przesłać przed rozpoczęciem konferencji/stażu do Działu Badań i Projektów Naukowych <sbm@ibb.waw.pl> w formie załącznika na odpowiednim formularzu.
Proszę pamiętać, że Dział Badań i Projektów Naukowych nie zajmuje się rezerwacją biletów na podróż ani rezerwacją noclegów. Wszystkimi tymi ustaleniami zajmuje się sam student lub sekretarka właściwego laboratorium. Bilety na przejazd należy nabyć za pośrednictwem biur podróży współpracujących z IBB PAN (aby uzyskać informacje prosimy kontaktować się z Działem Badań i Projektów Naukowych).
Sprawozdanie z grantu należy złożyć w Działu Badań i Projektów Naukowych nie później niż dwa tygodnie po powrocie; sprawozdanie należy przygotować korzystając z odpowiedniego formularza.
Wszystkie faktury muszą zawierać następujące informacje:
nazwa: Instytut Biochemii i Biofizyki Polskiej Akademii Nauk
adres: Pawinskiego 5A, 02-106 Warszawa, Polska
NIP 526-10-39-742 (lub nr VAT: PL5261039742)
Regulamin grantów konferencyjnych i stażowych
Wniosek o grant konferencyjny/stażowy
Sprawozdanie z grantu konferencyjnego/stażowego
- INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Klauzula informacyjna nt. przetwarzania danych osobowych doktorantów kształcących się w IBB PAN