Habilitacje
Postępowanie habilitacyjne w trybie obowiązującym od 1 października 2019 r.
Postępowanie w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego wszczyna się na wniosek składany do podmiotu habilitującego za pośrednictwem Rady Doskonałości Naukowej. Do wniosku o wszczęcie postępowania habilitacyjnego habilitant załącza:
- Dane wnioskodawcy
- Kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie stopnia doktora.
- Autoreferat przedstawiający opis kariery zawodowej oraz istotnej aktywności naukowej albo artystycznej realizowanej w więcej niż jednej uczelni, instytucji naukowej lub instytucji kultury, w szczególności zagranicznej, wraz z kopiami dokumentów potwierdzającymi określone osiągnięcia, w szczególności dotyczących staży naukowych, grantów, publikacji powstałych w wyniku prowadzenia badań w więcej niż jednej jednostce naukowej.
- Wykaz osiągnięć naukowych albo artystycznych, stanowiących znaczny wkład w rozwój określonej dyscypliny.
Wniosek o wszczęcie postępowania w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego wraz z załącznikami przedkłada się w 1 egzemplarzu w formie papierowej wraz z kopiami tych dokumentów zapisanych na informatycznych nośnikach danych – w 2 egzemplarzach (preferowane nośniki danych „pendrive”).
Rada Doskonałości Naukowej
00 – 901 Warszawa
pl. Defilad 1 ( PKiN )
tel. 22 656 60 98
fax 22 656 63 28
e-mail: kancelaria@rdn.gov.pl