Rada Szkoły Doktorskiej

Zgodnie z par. 5 Regulaminu Szkoły Doktorskiej w Instytucie Biochemii i Biofizyki PAN funkcjonuje Rada Szkoły Doktorskiej.

 

Skład Rady Szkoły Doktorskiej:

  • dr hab. Anna Muszewska – Kierownik Szkoły Doktorskiej
  • prof. dr hab. Agnieszka Sirko – Zastępca Dyrektora Instytutu Biochemii i Biofizyki PAN ds. naukowych
  • dr hab. Magdalena Kowalczyk
  • dr hab. Izabela Kern-Zdanowicz
  • dr hab. Joanna Kamińska
  • dr hab. Maria Magdalena Konarska, prof. IMol PAN  (IMol PAN)
  • dr Szymon Kubala
  • Reprezentant Rady Samorządu Doktorantów

e-mail: sbm@ibb.waw.pl

Zadania Rady Szkoły Doktorskiej:

  1. opracowanie strategii rozwoju Szkoły Doktorskiej;
  2. opiniowanie, po zasięgnięciu opinii Rady Samorządu Doktorantów, projektu programu kształcenia;
  3. opiniowanie, po zasięgnięciu opinii Rady Samorządu Doktorantów, projektu Regulaminu i jego zmian;
  4. opiniowanie rocznego sprawozdania z działalności Szkoły Doktorskiej przygotowanego przez Kierownika;
  5. podejmowanie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wnioskowany przez Doktoranta indywidualny program
    kształcenia;
  6. opracowanie zasad prowadzenia wewnętrznej ewaluacji Szkoły Doktorskiej, celem przygotowania do ewaluacji
    prowadzonej przez Komisję Ewaluacji Nauki;
  7. podejmowanie uchwały o powołaniu członków Doktoranckiego Zespołu Doradczego a także, na podstawie wniosku
    złożonego przez Doktoranta lub Promotora, o zmianie składu Zespołu;
  8. ustalenie wzoru pisemnego okresowego sprawozdania Doktoranta na podstawie projektu przedłożonego przez
    Kierownika;
  9. podjęcie uchwały w sprawie wyboru członków Komisji Ewaluacyjnej do śródokresowej oceny pracy Doktoranta w
    składzie trzech osób, w tym co najmniej jednej osoby posiadającej stopień doktora habilitowanego lub tytuł profesora
    w dyscyplinie, w której przygotowywana jest rozprawa doktorska, zatrudnionej poza Instytutem. Funkcję pozostałych
    dwóch członków Komisji Ewaluacyjnej mogą sprawować członkowie Doktoranckiego Zespołu Doradczego, z tym, że w
    skład Komisji Ewaluacyjnej nie mogą wchodzić Promotor ani Promotor pomocniczy;
  10. określenie zasad działania Komisji Ewaluacyjnej;
  11. opracowywanie zasad śródokresowej oceny pracy Doktoranta;
  12. rozpatrywanie odwołań Doktoranta od negatywnej oceny śródokresowej;
  13. występowanie do Dyrektora o odwołanie Kierownika;
  14. rozpatrywanie innych spraw związanych z kształceniem doktorantów i funkcjonowaniem Szkoły Doktorskiej
    przedstawionych przez członków Rady Naukowej, Dyrektora, Kierownika lub Radę Samorządu Doktorantów.